پرش لینک ها
consulting

مشاوره تخصصی

مشاوره تخصصی گام اول و ضرورت ورود قدرتمند همه کسب و کارها به سطوح بالاتر است.

به عنوان یک مشاور و مدیر توسعه، وظیفه خود می دانم تا در شرایط تلخ همه گیری بیماری کرونا و همچنین وضعیت آشفته اقتصادی کشور باتکیه بر سوابق و تجارب بدست آمده در حوزه کسب و کار، بتوانم به سهم خود قدمی هرچند کوچک برای بهبود و توسعه فعالیت اقتصادی شما بردارم و ساعاتی از هفته را به مشاوره تخصصی در حوزه‌های مشاوره برندینگ و توسعه اختصاص دهم.

از این رو تقاضا دارم تا سوالات زیر را در زمان مناسب، همراه با دقت کافی پاسخ فرمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهم بود.

اطلاعات شخصی

اطلاعات کسب و کار

نوع کسب و کار خود را مشخص کنید:(ضروری)

وضعیت فعلی برند

آیا در حال حاضر برند مشخصی دارید؟(ضروری)

اهداف و انتظارات

حوزه‌های نیازمند مشاوره

لطفاً حوزه‌هایی که نیاز به مشاوره دارید را مشخص کنید:(ضروری)

رقبا و بازار

تجربیات قبلی

آیا قبلاً از خدمات مشاوره مدیریت یا برندینگ استفاده کرده‌اید؟

انتظارات از همکاری

سایر اطلاعات

فایل را اینجا رها کنید یا
حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
    در این بخش می‌توانید اطلاعات لازم جهت معرفی محصولات یا خدمات خود یا همچنین مستندات بیزینس پلن (در صورت وجود) را ارسال فرمایی.

    ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ

    فکر میکنم حدودا 20سال از به کار بردن اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در زیر مجموعه های مباحث مدیریت بازاریابی و تبلیغات می گذرد. اصطلاحی که امروزه از زبان هر شخص مرتبط یا غیر مرتبط در بازار و بازاریابی می شنویم و کمتر کسی تعریف یا معنی عمیقی از آن می داند. از نظر اغلب این افراد همینقدر که محصول یا خدمات مورد نظر خود را وارد دنیای دیجیتال کنیم دیگر کار تمام است و آن شخص یک دیجیتال مارکتر است.

    من جز در برخی اوقات، هیچ وقت به دنبال مفاهیم و تعریف های کتابی و بدون معنی عبارات نمی گردم و سعی میکنم تا مفهومی که از این گونه اصطلاحات تجربه کرده ام را با شما به اشتراک بگذارم.