page loader

سایت

آشنایی با خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ

مرداد ۱۸, ۱۳۹۷
| | |
اشتراک گذاری:
دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله سعی شده تا برخی از مهم­ترین ویژگی های یک شرکت ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ را از دیدگاه مسترمشاور بررسی کنیم.

از دیدگاه من می ­توان شرکت های دیجیتال مارکتینگ را به دو دسته کلی تقسیم کرد ؛ شرکت­های ارائه دهنده همه خدمات این حوزه از بازاریابی آنلاین یا شرکت ها و استارت­آپ هایی که تنها بخشی از خدمات زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان خود عرضه می­­ کنند. می­توان این طور نتیجه که گرفت که در ایران هیچ مجموعه و برند بزرگی برای ارائه همه خدمات زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد، حتی در پیشرفته­ترین کشورهای دنیا هم در بهترین کمپانی­های این حوزه تخصیی فقط تعدادی از خدمات به مشتریان ارائه می شود.

سرتیتر خدمات در شرکت­ های دیجیتال مارکتینگ

  • طراحی وب­سایت تجاری ، شخصی ، خبری ، فروشگاه آنلاین و…
  • تولید محتوا برای وب­سایت و سایر شبکه­های مجازی
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی گرافیکی و انیمیشن
  • تولید محتوای خبر و آموزش
  • تولید محتوای جذاب برای انواع شبکه­های اجتماعی
  • تولید محتوای ویدیویی

توسعه وب سایت

  • بهینه سازی و توسعه وب­سایت برای قرارگرفتن وب­سایت در رتبه اول نتایج جستجوی کلمات مرتبط در گوگل
  • انتشار گسترده آگهی در سایر وب­سایت های پرمخاطب
  • تبلیغات کلیکی با انواع قالب های گرافیکی در وب­سایت های معتبر و پرترافیک
  • انتشار ویدیوهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و وب سایت های تخصصی اشتراک ویدیو
  • بازاریابی و انتشار محتوا در سرویس تبلیغات اینستاگرام ، فیسبوک و…
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن­ها و بازی­های موبایلی
  • تبلیغات در گوگل
  • اینفلوئنسر مارکتینگ یا انتشار تبلیغ در صفحه افراد مشهور است
  • ارسال پیامک های تبلیغاتی و تبلیغات در واتس­آپ و تلگرام
  • فروش کالا از طریق فروشگاه های اینترنتی
  • فروش خدمات از طریق سایت­های تخفیف و خرید گروهی
آنالیز عملکرد
آنالیز عملکرد

تحلیل و بررسی های فنی پس از شروع خدمات دیجیتال مارکتینگ

  • بررسی تخصصی در خصوص در دسترس بودن وب­سایت های طراحی شده در مرورگرهای مختلف
  • بررسی و تحلیل ورودی به سایت از طریق گوگل آنالایتیک و سایر ابزارهای مشابه
  • بررسی میزان بهبود رتبه در سایت گوگل و سایر امتیاز دهنده­های موازی
  • بررسی یازخورد محتوای سایت از سوی مخاطبان
  • بررسی میزان محبوبیت برند در از طریق جستجو در سایت گوگل
  • بررسی هزینه و تاثیرگذاری هرکدام از روش های فروش
  • برسی میزان موفقیت در شبکه­های اجتماعی از نظر دریافت بازخورد کاربران
  • مشاوره آنلاین و تشکیل جلسات اتاق فکر به شیوه مسترمشاور

یک شرکت معتبر از بین موارد فوق برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن ، بهترین استراتژی را برنامه ریز خواهد کرد.

در: دیجیتال مارکتینگ, صفحه اول برچسب ها: اینستاگرام, بازاریابی دیجیتال, تبلیغات, تلگرام, دیجیتال مارکتینگ, گوگل, مسترمشاور, هزینه, واتس آپ
مقالات مرتبط

چرا هشتگ ها نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ ایفا می کنند؟

مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ | مستر مشاور
مسترمشاور

هنگامی که در دیجیتال مارکتینگ روی توسعه برند فعالیت می کنید، هشتگ ها نقش مهمی را برای رسیدن...

ادامه مطلب ...

چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک نقش حیاتی دارد؟

مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ | مستر مشاور
مسترمشاور

زمانی که کسب و کارهای کوچک شروع به کار می کنند ، اغلب ممکن است از نقش دیجیتال...

ادامه مطلب ...

اجازه بده تا ایده هایت قدم بردارند

مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ | مستر مشاور
ویدیوی انگیزشی

این ویدیوی انگیزشی با تلاش مستر مشاور برای شما همراهان همیشگی تولید شده و امیدوارم نقش مهمی در...

ادامه مطلب ...