page loader

سایت

چگونه برای اینستاگرام یک استراتژی محتوایی بچینیم؟

مرداد ۱۳, ۱۳۹۷
| | |
اشتراک گذاری:
استراتژی اینستاگرام

شما به طور پیوسته از اینستاگرام استفاده می‌کنید، به صورت تصادفی چند عکس را لایک می‌کنید؟

 

یک تصویر از خودرو خود را برای چهارمین بار در یک هفته ارسال می‌کنید، این طریقه استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای کسی که صفحه‌ای شخصی دارد متداول است.اما اگر میخواهید یک صفحه قوی برای کسب و کارتان ایجاد کنید و نتایج واقعی بگیرید، باید طرح دقیق‌تری برای اینستاگرام خود بچینید.

در واقع استراتژی شما در اینستاگرام باید چهار مورد کلیدی را پوشش دهد.

۱- زمان مناسب انتشار پست‌ها:

شما می خواهید یک برنامه منظم ارسال را حفظ کنید، اما حواستان باشد فالوورهای خود را با پست های زیاد بمباران نکنید! هوشمندانه ترین راه برای فهمیدن این‌که چه کاری برای کسب و کار شما بهترین است، تست پست ها در فواصل و زمان های مختلف و سپس آنالیز کردن نتایج است. هنگامی که شما بهترین زمان را کشف کردید، ایجاد یک تقویم محتوایی بهترین راهکار برای پیگیری آ‌‌‌‌ن‌چه قرار است منتشر شود است.

اینستاگرام

۲- موضوعات محتوا:

ایجاد تنوع از طریق موضوعات مختلف محتوایی، صفحه شما را برای مخاطبینتان جذاب خواهد کرد و به شما در دستیابی به اهداف متفاوت کمک خواهد کرد.
به عنوان مثال، یک دانشگاه که هدف افزایش آگاهی و جذب دانشجویان جدید را دارد می تواند از مسابقات، داستان‌های فارغ التحصیلان، زندگی دانشگاهی، اتفاقات خوابگاهی و … به عنوان موضوعات اصلی محتوای صفحه خود استفاده کند.

۳- حفظ پرسونالیتی:

آیا از ایموجی در کپشن‌های خود استفاده می‌کنید؟
آیا دستورالعمل خاصی برای نوشتن بر اساس برند خودتان دارید؟
از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنید؟‌
چه نوع عکس‌هایی پست می‌کنید؟
آیا نشانه های بصری‌ متداولی وجود دارد که در هر پست رعایت کنید؟

شما باید برای حفظ پرسونالیتی خود یک سری قوانین ثابت و کلی داشته باشید. سبک شما باید طوری باشد که مخاطب بدون دیدن نام صفحه متوجه شود این پست یا تصویر متعلق به شماست.

 

آنالیز عملکرد
آنالیز عملکرد

۴- بالا بردن تعامل و مشارکت مخاطبین :

این قسمت از استراتژی شما باید در مورد این باشد که مخاطبان چگونه باید با کسب و کار شما در اینستاگرام تعامل پیدا کنند. شما می‌توانید با بررسی صفحات مشابه کسب و کار خودتان متوجه شوید کاربران بیشتر از چه محتوایی استقبال می‌کنند. می‌توانید در پست‌های خود از مخاطبینتان بخواهید به یک پرسش پاسخ دهند و یا تجربه خاصی را در کامنت‌ها تعریف کنند و یا دوستان خود را منشن کنند.
برای بالا بردن تعامل با مخاطبین باید شما هم پاسخ سوالات کاربران را به سرعت و با حوصله بدهید و توجهتان را به آن‌ها نشان دهید.
با این روش شما می‌توانید لایک و کامنت‌های پیجتان را مدیریت کنید و با تجربه‌ای که به دست می‌آورید هر روز موفقیت بیشتری در اینستاگرام کسب کنید.

 

 

در: اینستاگرام, صفحه اول برچسب ها: اینستاگرام, پست, محتوا
مقالات مرتبط

اجازه بده تا ایده هایت قدم بردارند

مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ | مستر مشاور
ویدیوی انگیزشی

این ویدیوی انگیزشی با تلاش مستر مشاور برای شما همراهان همیشگی تولید شده و امیدوارم نقش مهمی در...

ادامه مطلب ...

دیجیتال مارکتینگ و فرایند اجرای آن

مرداد ۲۰, ۱۳۹۷ | مستر مشاور
مستر مشاور

دیجیتال مارکتینگ شامل کلیه فعالیت های بازاریابی کسب و کار شما در فضای آنلاین با استفاده از ابزارهای...

ادامه مطلب ...

چگونه با محتوای خوب سئوی سایت راتوسعه دهیم؟

مرداد ۱۹, ۱۳۹۷ | مستر مشاور
مسترمشاور

تولید محتوا برای سئو مستلزم دانش ، تجربه و مهارت است. عوامل کلیدی زیادی در تولید محتوا برای...

ادامه مطلب ...